Dlaczego YouTube?
Serwis YouTube wyróżnia się na tle innych kanałów dystrybucji treści.
Gigantyczna publiczność
Każdego miesiąca polski YouTube notuje ponad 300 mln wejść, które generują ponad 1 mld odsłon, a użytkownicy spędzają na każdej wizycie średnio pół godziny! Serwis odwiedzany jest przez blisko 20 mln użytkowników miesięcznie. To oznacza, że praktycznie każdy Twój potencjalny odbiorca ogląda filmy na YT. Czasem w celach rozrywkowych, czasem szukając konkretnego rozwiązania w palącym go problemie i robi to wielokrotnie w ciągu miesiąca.
Darmowa telewizja
Dzięki temu, że tworzenie kanału firmowego na YT jest bezpłatne masz możliwość budowania niejako własnej “telewizji internetowej” na swoich warunkach i systematycznego budowania społeczności oddanych widzów – sympatyków naszej marki i jej produktów/usług. Dokładnie tak, jak to robią popularni vlogerzy.
Pamiętaj, że Twoje treści nigdy nie znikają z YouTube’a. Wręcz zyskują na znaczeniu z biegiem czasu. W przeciwieństwie do materiałów video w TV, których “życie” zwykle jest bardzo krótkie.
Wiele możliwości
Komunikacja na YT to pakiet konkretnych korzyści, z których każda marka może czerpać na swój sposób, osiągając w pełni mierzalne cele długo- i krótkofalowe.