o youtube

czyli, dlaczego warto mieć własną telewizję

Dlaczego YouTube?

Serwis YouTube wyróżnia się na tle innych kanałów dystrybucji treści.

Jest popularny

Treści wideo są chętniej konsumowane niż treści pisane, a popularność samego YouTube’a stale rośnie.

Jest globalny

Serwis YouTube ma gigantyczny zasięg, zarówno globalny, jak i lokalny. Jest to wartość trudna do przecenienia.

Jest pełen pożądanych treści

Dostarcza treści, których ludzie świadomie szukają (w przeciwieństwie do intruzywnych, pasywnych przekazów stricte reklamowych).

Ma dobrą wyszukiwarkę

Jest to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Działa w synergii
z najpopularniejszą wyszukiwarką, czyli Google.

Jest elastyczny

YouTube dostępny jest na wszystkich urządzeniach elektronicznych od smartwatch’y po telewizory i można z niego korzystać o dowolnej porze.

Jest bezpłatny

Bez względu na lokalizację oraz rodzaj wykorzystywanego urządzenia za korzystanie z YouTube nie trzeba płacić.

Gigantyczna publiczność

Każdego miesiąca polski YouTube notuje ponad 300 mln wejść, które generują ponad 1 mld odsłon, a użytkownicy spędzają na każdej wizycie średnio pół godziny! Serwis odwiedzany jest przez blisko 20 mln użytkowników miesięcznie. To oznacza, że praktycznie każdy Twój potencjalny odbiorca ogląda filmy na YT. Czasem w celach rozrywkowych, czasem szukając konkretnego rozwiązania w palącym go problemie i robi to wielokrotnie w ciągu miesiąca.

Darmowa telewizja

Dzięki temu, że tworzenie kanału firmowego na YT jest bezpłatne masz możliwość budowania niejako własnej “telewizji internetowej” na swoich warunkach i systematycznego budowania społeczności oddanych widzów – sympatyków naszej marki i jej produktów/usług. Dokładnie tak, jak to robią popularni vlogerzy.

Własne treści

YouTube umożliwia tworzenie i dystrybucję swoich treści na własnych zasadach. To my decydujemy co publikujemy, kiedy, jak długi będzie to materiał oraz czego będzie dotyczył.

Dwutorowa dystrybucja

Wbudowane moduły dystrybucji treści:
– organiczne (SEO video)
– płatne (trueview)

Rozbudowana analityka

Narzędzie analityczne YouTube umożliwia poznanie odbiorców oraz czytelne określenie ich upodobań i potrzeb.

Pamiętaj, że Twoje treści nigdy nie znikają z YouTube’a. Wręcz zyskują na znaczeniu z biegiem czasu. W przeciwieństwie do materiałów video w TV, których “życie” zwykle jest bardzo krótkie.

Wiele możliwości

Komunikacja na YT to pakiet konkretnych korzyści, z których każda marka może czerpać na swój sposób, osiągając w pełni mierzalne cele długo- i krótkofalowe.

Stwórz swój wizerunek

Branded content wideo, czyli własne angażujące treści filmowe mają większy wpływ na odbiorców niż klasyczne przekazy reklamowe, rośnie więź emocjonalna odbiorcy z marką.

Zbuduj świadomość

Tworząc ciekawe materiały wideo i udostępniając jej szerokiej publiczności na YouTube rośnie grono ludzi, którzy rozpoznają Twoją markę.

Zwiększ sprzedaż

Filmy wideo udostępniane online mają gigantyczny wpływ na decyzje zakupowe nie tylko długofalowo, ale również tu i teraz (np. w branży e-commerce).

Ustawienia prywatności

Odwiedzając naszą stronę internetową, może ona przechowywać informacje za pośrednictwem przeglądarki z określonych usług, zwykle w formie plików cookie. Tutaj możesz zmienić swoje preferencje prywatności. Warto zauważyć, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na Twoje doświadczenie na naszej stronie internetowej oraz na oferowane przez nas usługi.

Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
Click to enable/disable Google Fonts.
Click to enable/disable Google Maps.
Click to enable/disable video embeds.

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie, głównie z usług stron trzecich. Określ swoje preferencje prywatności i / lub zgódź się na korzystanie z plików cookie.