Animacja

Ma wiele zastosowań, ale najlepiej sprawdza się jako alternatywa dla klasycznego filmu produktowego lub spotu – zwłaszcza, gdy chcemy zobrazować procesy, które ciężko pokazać na „żywym” obrazie. Ze względu na elastyczność w formie bardzo dobrze sprawdza się również jako explainer video, czyli film, w którym możemy w zrozumiały, sugestywny i atrakcyjny sposób przedstawić ideę naszego biznesu, opowiedzieć, jaki problem nasz produkt lub usługa rozwiązuje.

Szczegóły projektu

Dla firmy Nufarm przygotowaliśmy dwa filmy typu spot animowany, które doskonale sprawdzają się zarówno w internecie, jak i w klasycznej reklamie tv. Trudno byłoby uzyskać podobny efekt i jednocześnie przekazać kluczowe informacje o produktach z pominięciem animacji 2d.

Ustawienia prywatności

Odwiedzając naszą stronę internetową, może ona przechowywać informacje za pośrednictwem przeglądarki z określonych usług, zwykle w formie plików cookie. Tutaj możesz zmienić swoje preferencje prywatności. Warto zauważyć, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na Twoje doświadczenie na naszej stronie internetowej oraz na oferowane przez nas usługi.

Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
Click to enable/disable Google Fonts.
Click to enable/disable Google Maps.
Click to enable/disable video embeds.

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie, głównie z usług stron trzecich. Określ swoje preferencje prywatności i / lub zgódź się na korzystanie z plików cookie.